مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-20اجتماعي

گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ترسیب کربن در خراسان رضوی 


بنابر اظهارات مسئولان اداره منابع طبیعی خراسان رضوی اعتبارات پروژه ترسیب کربن کاهش یافته و اعتبارات موجود برای احیاء بیابان ها در مقایسه با سطح بیابان های استان بسیار کم است.

- ایسنا/خراسان رضوی بنابر اظهارات مسئولان اداره منابع طبیعی خراسان رضوی اعتبارات پروژه ترسیب کربن کاهش یافته و اعتبارات موجود برای احیاء بیابان ها در مقایسه با سطح بیابان های استان بسیار کم است.

پروژه تعمیم ترسیب کربن یک پروژه بین المللی با هدف احیاء منابع طبیعی با تاثیر بر کنترل آلودگی ها و ذرات کربن است که در برخی از نقاط جهان از جمله ایران و در ابتدا با کمک اعتبارات جهانی برنامه عمران ملل متحد (UNDP) و صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست (GEF) در سال 2003 آغاز شد.

در گفت وگو با مسئولان اداره منابع طبیعی خراسان رضوی به بررسی آخرین وضعیت این پروژه در استان پرداخته ایم.

علی شکاری، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پروژه تعمیم ترسیب کربن در خراسان رضوی اظهار کرد: ترسیب کربن پروژه ای بین المللی است که در خصوص احیاء بیابان ها در بعضی نقاط جهان از جمله ایران مورد اجرا قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در ایران برای اولین بار در خراسان و در روستای آهنگران (زیرکوه قائن) با تخصیص اعتبارات سازمان ملل متحد آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ترسیب کربن در خراسان رضوی 

گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ترسیب کربن در خراسان رضوی